תנאי שימוש לאתר ולאפליקציית 2chrg
- כללי
- חברת 2צ'רג' ישראל בע"מ (להלן: "חברה") חברה מאוגדת כדין בישראל ועוסקת במתן פתרונות תוכנה ומערכת ניהול IT מתקדמות של עמדות טעינה חכמות לרכבים חשמליים ואפליקציה ייעודית AI ללקוחות פרטיים ועסקיים, רשויות מקומיות ומוסדות ממשלתיים.
- הגישה לאפליקציה והשימוש בה כפופים לתנאי השימוש המפורטים להלן (“תנאי השימוש”), ולכן הנך מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בקפידה לפני השימוש באתר או באפליקציה. הרישום לשימוש באפליקציה או עצם השימוש בה מעידים על הסכמתך לתנאי השימוש, תקנון החברה ולמדיניות הפרטיות, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
- תנאי השימוש יחולו על כל פעולה שתבוצע על ידך באתר או באפליקציה ויהוו חוזה התקשרות מחייב בינך ובין החברה ביחס לשימושך באתר או באפליקציה.
- החברה רשאית מעת לעת לעדכן את תקנון החברה, תנאי השימוש לאתר ולאפליקציה.
- תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר, אך מתייחסים לכל המינים באופן שווה. כמו כן, כל פנייה ליחיד משמעה גם פנייה לרבים, ולהיפך
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי השימוש, כולם או מקצתם, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מראש או הסכמתך. כל עדכון של תנאי השימוש יחייב את כל משתמשי האתר, האפליקציה ו/או השירות החל ממועד פרסומו באפליקציה ו/או באתר.
- בכל מקרה של סתירה בין הוראות תנאי שימוש אלה להוראות מסמך תנאי העסקה בה התקשרת, הוראות מסמך תנאי העסקה יגברו.
- הגדרות
- השירות – שירות הטענת רכב חשמלי בעמדות טעינה חכמות, ציבוריות או בעמדות טעינה בבעלות פרטית, הפתוחות לשימוש לקוחות קבועים ומזדמנים (להלן: “עמדתות הטעינה”).
- לקוח קבוע – אדם (לרבות חברה או תאגיד אחר) אשר הצטרף לשירות ומשתמש בשירות יותר מפעם אחת, לרבות לקוח מזדמן.
- לקוח מזדמן – אדם (לרבות חברה או תאגיד אחר) אשר הצטרף לשירות להטענה חד פעמית באופן שפרטי האשראי המוזנים על ידו אינם נשמרים במערכת, החיוב בגין השירות נעשה במעמד ההטענה לרבות משלוח דו"ח שימוש, קבלה או החשבונית לאחר ביצוע התשלום.
- רכב חשמלי – רכב או רכבים אשר את פרטיהם מסר הלקוח במועד הצטרפותו לשירות. רכב מסוג M או N כמשמעותו בתקנה 271 א לתקנות התעבורה התשכ"א– 1961 המונע באופן מלא או חלקי מאנרגיה חשמלית
- עמדת הטעינה – עמדת הטעינה הינה מכשיר חשמלי ייעודי לטעינת רכב חשמלי המותקן בהתקנה קבועה. מכשיר חשמלי ייעודי לטעינת רכב חשמלי המותקן באופן קבוע בסמוך למקום חנית רכב חשמלי והמשמש לטעינתו. עמדת הטעינה יכולה להיות במצב פעולה MODE 4) 4 בזרם ישר ) DC ( או במצב פעולה MODE 3) 3 ) בזרם חילופין ) AC הכל כאמור בתקן ישראלי ת"י 61851 חלק 1 ותקן ישראלי ת"י 61851 חלק 23 , לפי העניין ולמעט: תשתיות לרבות חיווט, כבלים, מפסקים וכן כל רכיב חשמלי נוסף.
- אמצעי התשלום – מספר כרטיס האשראי אותו מסר הלקוח לחברה לצורך החיוב עבור השירות ו/או שירותים או מוצרים נוספים שיסופקו על ידי החברה או באמצעות שימוש דרך PayPal , Apple Pay, Google Pay וכו'
- דמי הטענה – התשלום אותו נדרש הלקוח לשלם עבור השירות.
- האפליקציה – יישומון למכשיר טלפון נייד הניתן להורדה בחנויות App Store ו-Google Play, באמצעותו יכול הלקוח להוריד את היישומון להירשם לשירות ולהשתמש בו.
- האתר – אתר האינטרנט בכתובתco.il
- הצ’יפ כרטיס RFID – תג טעינה אלקטרוני שלקוח מקבל, לצורך אמצעי זיהוי בעמדת הטעינה לשם הטענת רכב חשמלי.
- חשבון הלקוח – חשבון הלקוח בחברה.
- דמי ניהול / מנוי חודשי – דמי הניהול אשר גובה החברה בצירוף מע"מ מדי חודש בחודשו למשך תקופת ההתקשרות, בגין ניהול, שימוש ותחזוקה בעמדה טעינה חכמה.
- יום עסקים – יום שאינו אחד מהבאים: שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום בחירות ארצי או מוניציפאלי, יום שבו קיים שיבוש במהלך העבודה במשק בגין מלחמה, שביתה, מגפה, אסון טבע וכיו”ב.
- מוקד שירות הלקוחות ותמיכה טכנית – מוקד טלפוני ותמיכה טכנית בטלפון 7374789880 בימים א’ עד ה’ בין השעות 10:00-16:00 (או בהתאם לזמנים שיעודכנו מעת לעת באתר). לצורך מתן תמיכה טכנית ו/או סיוע בפתרון תקלה ו/או חסימת השירות במקרי חירום של אובדן צ’יפ ו/או או אמצעי התשלום ו/או מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח, מוקד טכני ייתן מענה במשך כל שעות היממה וכל ימות השנה, למעט ערב יום כיפור ויום כיפורים.
- הצטרפות לשירות
- ההצטרפות לשירות אפשרית רק לתושבי ישראל מעל גיל 18 בלבד הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות; המחזיקים בכרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל, אשר מכובד על ידי החברה (החברה לא מכבדת כרטיסי אשראי דיינרס); בעלי תיבת דוא”ל פעילה; ובעלי מכשיר טלפון נייד פעיל. במידה והנך קטין או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באפליקציה כאילו נעשה לאחר קבלת אישור כאמור. ניתן להצטרף לשירות באחת הדרכים הבאות: באתר באזור הייעודי לרישום לשירות; באפליקציה; בשיחת טלפון למוקד שירות לקוחות. במעמד ההצטרפות לשירות על מי שמבקש להירשם כלקוח למלא את הפרטים הבאים:
- שם פרטי ושם משפחה
- מס’ תעודת זהות (אם מדובר בלקוח פרטי); שם חברה ומספר זיהוי שלה או מספר עוסק מורשה (אם מדובר בלקוח עסקי);
- כתובת דוא”ל תקפה;
- מספר טלפון נייד;
- מספר הרישוי של רכבי הלקוח וסוגו או סוגם;
- כתובת פיזית לצורך משלוח דואר והודעות חיוב עבור השירות
- פרטי כרטיס אשראי תקף באמצעותו יבוצע התשלום עבור השירות ומספר תעודת הזהות של בעל כרטיס האשראי.
- במעמד ההצטרפות לשירות, הלקוח יבחר סיסמא ויקבל שם משתמש הנדרשים לצורך השימוש בשירות.
- לאחר השלמת תהליך ההצטרפות לשירות יקבל הלקוח הודעה על כך בדוא”ל ו/ או ב-SMS והוא יוכל להתחיל להשתמש בשירות.
- הלקוח יספק לחברה מידע מלא, נכון, מדויק ותקף והוא לא ייעשה שימוש בשירות תוך שימוש בזהות בדויה או התחזות לאחר. אם יתברר למנוי כי מסר לחברה מידע שגוי ו/או חלקי ו/או שאינו בר תוקף, הוא יודיע על כך לחברה לאלתר ויתקן מידע זה.
- השימוש באפליקציה
- ניתן להשתמש באפליקציה בכל עת, למעט מקרים בהם האפליקציה מושבתת לשימוש בגין החלטה של החברה בהתאם לשיקול דעתה ו/או לצורך תחזוקה ו/או עדכון ו/או כתוצאה מתקלה ו/או כל סיבה אחרת, לרבות במקרים של כח עליון ו/או שביתה ו/או מגפה ו/או ארוע ביטחוני ו/או הפסקת חשמל ו/או בעיה של תשתית ו/או ספק האינטרנט, וכן כתוצאה ממקרים ו/או תקלות שאינן בשליטת החברה. ללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי החברה.
- לחברה שמורה הזכות, בכל עת, להפסיק באופן זמני ו/או קבוע את פעילות האפליקציה או חלק מסוים ממנה, ו/או למנוע גישה לאפליקציה ו/או למנוע ביצוען של פעולות מסוימות באפליקציה בהתאם להחלטתה ושיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש. ללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי החברה.
- שימוש בשירותוהתשלום עבורו
- השימוש בשירות נעשה בעמדות הטעינה בלבד. מיקומן של עמדות הטעינה מופיע באתר ובאפליקציה. מספרן של עמדות הטעינה הקיימות ו/או הפעילות למתן השירות אינו קבוע ויכול להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, וכפי שיתעדכן באתר ובאפליקציה. ללקוח לא תעמוד כל טענה כלפי החברה בשל הסרה או החלפה או שינוי במיקומן של עמדות טעינה או אי פעילות זמנית למתן שירות של עמדת טעינה.
- החברה אינה מתחייבת לדיוק ו/או שלמות המידע לגבי מיקומן ו/או תקינותן של עמדות הטעינה ו/או זמינותן להטענה ועל הלקוח לקחת בחשבון טרם השימוש בשירות כי עשויים להיות מקרים בהם המידע המופיע באתר ו/או באפליקציה בעניינים אלה לא יהיה מדויק ו/או שלם ולא יוכל להעלות כל טענה בנושא כלפי החברה ו/או מפעילת האתר ו/או מפעילת האפליקציה.
- השימוש בשירות מתבצע באמצעות חניית רכב הלקוח בחנייה ייעודית לעמדת הטעינה הציבורית וחיבור עמדת הטעינה לרכב.
- סכום החיוב ומועדו יעודכנו מעת לעת ע"י החברה עפ"י תעריף שירות לתוכנה.
- הפעלת עמדת הטעינה הציבורית וביצוע הטעינה בה אפשרית באחת הדרכים הבאות : באמצעות האפליקציה; באמצעות הצ’יפ; באמצעות זיהוי הרכב, ככל שתהיה אפשרות כאמור; באמצעות קוד הפעלה, ככל שתהיה אפשרות כאמור. השימוש בשירות באמצעות האפליקציה ו/או הצי’פ אינו מוגבל בסכום
- קצב ההטענה בעמדות הטעינה ופרק הזמן הנדרש לטעינה עשוי להשתנות בהתאם למשתנים שונים, לרבות הספק עמדת הטעינה, תשתית החשמל הזמינה בעמדת הטעינה במועד ההטענה, מאפייני הרכב הנטען ומזג אויר.
- מובהר, כי ככלל העמדות אינן כוללות כבל טעינה ועל הלקוח לחבר לעמדת הטעינה כבל טעינה ייעודי המתאים לסוג העמדה ולוודא שהכבל במצב תקין, שלם ובטיחותי. הלקוח יהיה חייב לשפות את החברה בגין כל נזק שיגרם לעמדת הטעינה בגין שימוש בשירות באמצעות כבל טעינה שאינו מתאים לעמדת הטעינה ו/או אינו תקין, שלם ובטיחותי. נמצא כבל טעינה בעמדה יהיה הלקוח רשאי לעשות בו שימוש.
- השימוש בשירות הוא באופן עצמאי על ידי הלקוח והחברה אינה מתחייבת לתת תמיכה כלשהי ללקוח לצורך השימוש בשירות. מבלי לגרוע מכך, במקרה של בעיה בשימוש בשירות ו/או צורך לסיוע בפתרון תקלה ניתן לפנות לתמיכה של החברה באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות או באזור הייעודי לכך באפליקציה.
- דמי ההטענה בהם יחויב הלקוח יהיו בהתאם לתעריפים העדכניים במועד השימוש בשירות, אשר מופיעים באפליקציה ועשויים להשתנות מעת לעת. לעניין זה יובהר כי השימוש בשירות באמצעות הצ’יפ יהיה גם הוא בהתאם לתעריפים העדכניים כפי שהם מופיעים באפליקציה. למען הסר ספק, בדיקת דמי ההטענה העדכניים למועד ההטענה הנם באחריותו של הלקוח, גם אם הוא עושה שימוש בצ’יפ. כל התעריפים אשר מפורסמים בעמדות הטעינה, ככל שמפורסמים, ובאפליקציה כוללים מע”מ. למען הסר ספק, החברה אינה מתחייבת לפרסם את דמי ההטענה על גבי ו/או בסמוך לעמדות הטעינה. החברה זכאית לקבוע ולגבות מעת לעת עמלת עסקה חד פעמית בכל טעינה ללקוחות לרבות קביעת עמלת עסקה שונה ללקוחות מזדמנים ולשנות תעריפים אלו בהתאם לשיקול דעתה. מובהר, כי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה תהיה החברה רשאית לחייב בגין חיבור לעמדת הטעינה שנמשך לאחר השלמת הטעינה ו/או לאחר פרק זמן מקסימלי הקבוע בסמוך לעמדת הטעינה (להלן- פרק הזמן הנוסף) וכל עוד רכב הלקוח לא נותק מעמדת הטעינה ו/או ופינה את מקום החניה. התעריף לפיו יחויב הלקוח בפרק הזמן הנוסף יופיע באפליקציה ו/או בסמוך לעמדת הטעינה, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. כמו כן מובהר ללקוח, כי החניה במקום החניה כפופה לחוקי העזר של הרשות המקומית ו/או בעל המקרקעין.
- חיוב הלקוח בדמי הטענה יעשה באמצעי התשלום התקף שאת פרטיו מסר המלקוח לחברה. החיוב יעשה באמצעות חשבון הלקוח, ללא תלות בזהות המשתמש בפועל בשירות.
- תשלום ע”י לקוחות מזדמנים בלבד
- טרם תחילת הטעינה תתבצע תפיסת מסגרת זמנית בכרטיס החיוב אותו יזין הלקוח המזדמן על ידי חברת האשראי בסך של 100 ₪ (“המסגרת”). יתכן ובעת תפיסת המסגרת הזמנית תתקבל אצל הלקוח המזדמן הודעת חיוב מחברת האשראי אך זהו אינו החיוב בפועל. בתום הטעינה יחויב כרטיס החיוב בהתאם להיקף הטעינה שבוצע בפועל והמסגרת ששוריינה בכרטיס החיוב תשוחרר.
- שווי המסגרת שתשוריין כאמור יכולה להשתנות מעת לעת
- על אף האמור לעיל, בכל מקרה שכרטיס החיוב הינו מסוג “דיירקט/דביט/כרטיס תייר” יכול והחיוב בגין המסגרת יבוצע בפועל והכרטיס יזוכה בסכום ההפרש ככל ושווי הטעינה שבוצעה בפועל נמוך מהמסגרת והכל בהתאם למדיניות הגורם המנפיק של כרטיס החיוב.
- במידה ונתקבלה אצל הלקוח הודעה בדבר פרטים שגויים במעמד ההטענה או הודעה בדבר תקלה או שגיאה כלשהי שארעה באפליקציה בעת ביצוע העסקה או הזנת הפרטים יש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של החברה לאלתר באמצעות משלוח הודעה באפליקציה. החברה או מי מטעמה לא יישאו באחריות כלשהי לכל נזק ו/או תוצאה שינבעו מפרטים שגויים, שגיאה או תקלה בקליטת הפעולה.
- הלקוח יכול לעיין בחשבון הלקוח ולקבל מידע על השימוש בשירות בחשבונו, לרבות החיובים בגין השימוש בשירות (לתקופה של עד שלוש שנים אחורה) וכן הודעות נוספות לגבי השירות, באזור הייעודי לכך באפליקציה ובאתר.
- חשבון הלקוח יכלול מידע אודות פעילות הלקוח, לרבות מידע אודות זמני השימוש בעמדות הטעינה ובשירותים הנוספים, פרטי החיובים בהן חויב על ידי החברה, התשלומים בהם נשא באמצעות כרטיס האשראי שלו וכיו”ב.
- ניתן להפיק, באמצעות חשבון הלקוח באפליקציה, חשבונית מס בגין דמי הטענה או תשלום עבור השירותים הנוספים ששולמו. לקוח המעוניין שתישלח אליו חשבונית מס לכתובת הדוא”ל שלו ו/או למענו הרשום, יפנה לחברה בכתובת דוא”ל [email protected] בציון פרטי העסקה שבעניינה מתבקש משלוח חשבונית המס. משלוח חשבונית המס בדואר למענו הרשום של הלקוח תתאפשר בכפוף לתשלום הלקוח את עלויות המשלוח, אשר ימסרו לו על ידי החברה במענה לפנייה בנושא.
- הלקוח מסכים כי דו”ח חיובים ותשלומים חודשי ישלחו לכתובת הדוא”ל המעודכנת בחשבונו. לקוח המבקש כי הדו”ח החודשי ישלח אליו
- מבצעים, הטבות ודרך מימושן
- האפליקציה תעודכן מעת לעת במידע אודות מבצעים והטבות המוצעים למשתמשי האפליקציה ו/או למשלמים באמצעות הטלפון הנייד ו/או לכל אדם אחר, ותאפשר השתתפות במבצעים והטבות כאמור. ההשתתפות במבצעים וניצול ההטבות כפופים לתנאי המבצע הרלוונטי ו/או לתנאים שייקבעו על-ידי החברה באופן בלעדי.
- מובהר, כי החברה תהא רשאית לשנות את תנאי המבצע ו/או ההטבה, וכן להאריך ו/או לקצר ו/או לסיים את תקופת המבצע ו/או ההטבה, בכפוף להוראות הדין. כן מובהר כי בכל מקרה, מימוש המבצעים וההטבות כפוף למלאי הקיים של המוצר בחברה
- קישורים ופרסומים
- האפליקציה עשויה לכלול קישורים לעמודים, אפליקציות ואתרים שונים ברשת האינטרנט אשר אינם מנוהלים ו/או מופעלים על ידי החברה או מי מטעמה. התכנים הכלולים בקישורים אינם מתפרסמים על ידי החברה או מטעמה והחברה אינה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שהחברה מקשרת לתכנים אלה אינה מעידה על הסכמתה לתוכנם ואינה מהווה ערובה לדיוקם, לאמינותם, לעדכניותם או לחוקיותם. החברה אינה אחראית לתכנים כאמור ולא תישא בכל אחריות לכל נזק שייגרם לך או לכל צד ג’ כתוצאה מהשימוש בהם. השימוש בעמודים, אפליקציות ואתרים אלו כפופים לתנאי השימוש ותנאי הפרטיות המופיעים בהם, ולא לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של החברה ונעשה על אחריות הלקוח בלבד. אנו ממליצים ללקוח לעיין בקפידה בתנאי השימוש ותנאי הפרטיות של כל עמוד, אפליקציה או אתר כאמור.
- אין ליצור קישורים לאפליקציה, מכל אתר אינטרנט המכיל תכנים לא חוקיים או המעודדים פעילות בלתי חוקית, לרבות תכנים המעודדים גזענות, הפליה, אלימות או תכנים פורנוגראפיים או פוגעניים אחרים.
- האפליקציה עשויה לכלול מידע מסחרי הנמסר לפרסום מטעם מפרסמים שונים. פרסום כאמור אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בפרסומות. החברה או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לתוכן המידע המסחרי כאמור וכל עסקה שיעשה הלקוח בעקבות מודעה או מידע המתפרסמים באפליקציה תסוכם ישירות בינו לבין המפרסם הנוגע בדבר ולחברה לא תהיה כל אחריות בקשר לכך.
- הסכמות הלקוח
- הלקוח מסכים כי השימוש בשירות ו/או בשירותים הנוספים ובחשבון הלקוח הם בעיקרם אישיים, ביתיים או משפחתיים ואינם ניתנים להעברה.
- הלקוח מסכים כי שימוש בחנייה הסמוכה לעמדת טעינה היא עבור השימוש בשירות בלבד ולאחר סיום הטעינה, הלקוח (או מי מטעמו) יפנה את רכב הלקוח מהחנייה באופן מידי. אי פינוי הרכב מעמדת טעינה עם סיום הטעינה, עלול לגרור חיוב נוסף בגין תפיסת העמדה.
- הלקוח מסכים כי הוא אחראי לכל הפעולות שנעשו או שיעשו במסגרת השימוש בשירות, אף אם אלה לא נעשו בידיעתו או בהסכמתו.
- הלקוח מסכים כי חיוב הלקוח יקבע בהתאם לנתוני השימוש בשירות בחשבון הלקוח בהתאם לתעריפים החלים במועד השימוש בשירות (הנקובים באפליקציה ו/או בהסכם במסגרתו ניתן השירות ללקוח), הנמצאים בשרתי החברה.
- הלקוח מסכים לשלם עבור כל שימוש בשירות שנעשה באמצעות חשבון הלקוח, אף אם אלה לא נעשו בידיעתו או בהסכמתו.
- הלקוח מסכים לפרוע כל חוב לחברה בתוך 7 ימים מהמועד בו קיבל דרישה בכתב מהחברה לכך.
- הלקוח מסכים לשאת במלוא הוצאות החברה בגין גביית התשלום עבור השימוש בשירות, אם לא יהיה ניתן לגבות את התשלום באמצעי התשלום שמסר הלקוח, מסיבות התלויות בלקוח.
- הלקוח מסכים כי לא יהיו לו טענות כלפי החברה על כך שהשימוש בשירות באמצעות הצ’יפ אינו דורש למסור את פרטי הזיהוי האישי של הלקוח. ללקוח לא יהיו טענות כלפי החברה בגין שימוש לא מורשה בצי’פ עד למועד פנייתו בכתב לחברה בדוא”ל לכתובת[email protected] ו/או באמצעות האפליקציה ו/או למוקד שירות הלקוחות לחסימת האפשרות לעשות שימוש בצי’פ בגין שימוש כאמור והוא יהיה חייב בתשלום במלוא עלות השירות עד למועד הודעה כאמור, גם אם מדובר היה בשימוש לא מורשה.
- הלקוח מסכים לספק לחברה את הנתונים הנדרשים ממכשיר הטלפון הנייד שלו, לרבות נתוני מיקום, לצורך השימוש בשירות או חיובו בגין השימוש בשירות.
- הלקוח מסכים לשמור את פרטי הזיהוי האישי שלו באופן נסתר ומוגן ולא לגלות אותם לגורם כלשהו, למעט אם נדרש לכך על פי דין
- הלקוח מסכים להודיע לחברה באופן מידי עם היוודע לו על כל אירוע שיש בו להשפיע על השימוש בשירות בחשבון הלקוח, לרבות שימוש בלתי מורשה בשירות, אובדן מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח, אובדן אמצעי התשלום, אובדן הצ’יפ, שימוש בלתי מורשה בחשבון הלקוח, או אם פרטי הזיהוי האישי של הלקוח (חלקם או כולם), נחשפו לצד שלישי. הלקוח ימסור הודעה כאמור בדוא”ל לכתובת [email protected] ו/או באמצעות האפליקציה ו/או למוקד שירות הלקוחות. ניתנה הודעה כאמור, תהיה החברה רשאית לחסום את חשבון הלקוח עד להסדרת העניין ובכל מקרה הלקוח יהיה מחויב בתשלום מלוא עלות השירות עד למתן הודעה כאמור.
- בעת מסירת פרטי הלקוח לרישום לשירות, הלקוח מודע לכך כי יקבל דברי פרסומת מטעם החברה בכל אמצעי ההתקשרות, לרבות בדואר אלקטרוני, הודעה אלקטרונית, הודעות SMS, הודעות WhatsApp, פקסימיליה ומערכת חיוג אוטומטי בנוגע לשירות או לשירות מסוג דומה לשירות שלגביהם מסר את פרטיו. הלקוח יהיה רשאי להורות על ביטול ההרשאה לקבלת דברי פרסומת ומסרים שיווקיים, בכתב או בדרך שבה שוגר דבר הפרסומת, לפי בחירת הלקוח. יובהר כי רק סימון התיבה בעניין הסכמה לקבלת דברי פרסומת מטעם החברה בעת מסירת פרטי המשתמש לרכישה באתר, תחשב הסכמה לעניין זה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר כי אי סימון התיבה בעניין הסכמה לקבלת דברי פרסומת מטעם החברה בעת הרישום, לא תחשב סירוב לקבלת דבר פרסומת בנוגע למוצר או שירות דומה כאמור, בהתאם להוראות סעיף 30א(ג) לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982.
- לצורך קבלת מידע מותאם אישית לצרכי הלקוח, הלקוח מסכים בזאת לקבל דיוור ישיר כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981 (“דיוור ישיר“) ולשימוש בפרטיו לשם כך. הלקוח יהיה רשאי להורות על ביטול ההרשאה לקבלת דיוור ישיר, במסגרת הדיוור הישיר ככל שיבוצע באמצעים אלקטרוניים ו/או בפניה למוקד שירות הלקוחות.
- הלקוח מסכים כי החברה תשלח לו באמצעות האפליקציה הודעות בדחיפה (Push Notifications) בעניין השירות (או בנוגע לשירותים נוספים), לרבות עדכונים לגבי השירות, חשבון הלקוח וכן דברי פרסומת, עדכונים או מסרים שיווקיים שונים מטעם החברה או מי מטעמה בעניין השירות ו/או מוצרים ושירותים אחרים של החברה. באפשרות הלקוח לבטל את הרשות לקבלת דברי פרסומת מהאפליקציה באמצעות האפליקציה או שליחת דוא”ל לכתובת [email protected] את הרשות לקבלת ההודעות וההתראות בעניין השירות, עדכונים לגבי השירות וחשבון הלקוח לא ניתן לבטל ואולם הלקוח רשאי לבחור את דרך קבלת הודעות שירות אלו ולפחות באחת הדרכים בהגדרות ההתראות שבחשבון האישי של הלקוח.
- הלקוח מסכים ומודע לכך שהחברה עושה שימוש בכלי אנליטיקה שונים (לרבות באמצעות צדדים שלישיים), שבמסגרתם היא מקבלת בין היתר מידע על אופן השימוש של הלקוח בשירות וכן, על האופן בו שמע הלקוח על השירות והחליט להצטרף אליו.
- הלקוח מסכים שיאספו נתונים ביחס למיקום הטלפון הנייד שלו, בזיקה לשימוש בשירות, לשימוש החברה בעצמה ו/או באמצעות צד שלישי; החברה ו/או צד שלישי יהיו רשאים לאסוף ו/או לאגור את הנתונים, לפלחם ולנתחם על בסיס אנונימי, לרבות לשם מתן שירותים שונים על-ידי החברה ללקוחותיה השונים. הלקוח רשאי להורות בכל עת על ביטול איסוף הנתונים אודותיו, זאת באמצעות האפליקציה או שליחת דוא”ל לכתובת[email protected]
- רישום לשירותי החברה כאמור בתנאי שימוש אלו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש כאמור לעיל גם בשם המשתמשים מטעם הלקוח. הלקוח הינו האחראי הבלעדי לקבלת אישור המשתמשים והסכמתם לתנאי השימוש. הלקוח יפצה וישפה את החברה בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה של המשתמשים וזאת כל עוד פעלה החברה בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.
- הגבלת אחריות ושיפוי
- השימוש בשירות ו/או בשירותים הנוספים ו/או באפליקציה ו/או באתר הוא על אחריותו של הלקוח. החברה אינה מתחייבת כי השימוש בשירות יהלום את ציפיות הלקוח ו/או יינתן ללא הפסקות ו/או ללא שיבושים ו/או טעויות ו/או כי השירות יהיה חסין מפני גישה בלתי מורשית או מפני קלקולים, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה ובכל מערכת תקשורת אחרת. אין באמור באפליקציה ובמידע הכלול בה משום הצעה, שידול או ייעוץ לרכישת שירות ו/או מוצר ו/או לביצוע פעולות כלשהן.
- החברה לא תהיה אחראית, וללקוח לא תהיה כל טענה כלפי החברה, בגין כל שיבוש ו/או הפרעה ו/או הפסקה ו/או סיכול של השירות מהטעמים הבאים
- אי תקינות של הרשת הסלולרית אליה מחוברים מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח ו/או עמדת הטעינה;
- חוסר של רכיבים הנדרשים לצורך השימוש בשירות התלויים בלקוח, לרבות הפעלת שירותי מיקום במכשיר הטלפון הנייד, הפעלת הגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה ו/או של מערכת ההפעלה של מכשיר הטלפון הנייד, הפעלת אפשרות לקבל במכשיר הטלפון הנייד התראות ו/או מסרונים מהאפליקציה ו/או החברה ושימוש בכבל טעינה תואם.
- שיבוש ו/או הספקה של אספקת החשמל לעמדת הטעינה
- שיבוש ו/או חסימה, מכל סיבה וסוג שהוא, של הגישה הפיזית לעמדת הטעינה הציבורית.
- תקלה מכל סוג שהוא בעמדת הטעינה.
- הפסקת הטעינה לצורך ביצוע תחזוקה בעמדות הטעינה, לרבות ניתוק כבל הטעינה מרכב הלקוח וזאת אף מבלי ליידע את הלקוח. החברה תפעל ככל הניתן לחיבור הרכב לעמדת הטעינה עם סיום עבודות התחזוקה בעמדה.
- אי דיוק או שלמות של המידע המופיע באתר ו/או באפליקציה לגבי מיקום ו/או תקינות עמדות הטעינה.
- החברה לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה מתמיכה שתספק החברה ללקוח לצורך השימוש בשירות.
- החברה לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה משינוי או הפסקה של השירות או שינוי במיקומן של עמדות הטעינה או במספר עמדות הטעינה המוצעות לשימוש.
- החברה לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה משימוש בלתי מורשה בחשבון הלקוח, אשר הלקוח לא הודיע לגביו באופן מידי.
- החברה רשאית להפסיק בכל עת את פעילות האפליקציה, כולה או חלקה, או לשנות את מבנה, מראה ועיצוב האפליקציה, את היקף וזמינות השירותים באפליקציה ו/או כל היבט אחר הכרוך באפליקציה. שינויים כאמור עלולים להיות כרוכים בתקלות ובאי-נוחות ולא תהיה ללקוח כל טענה כלפי החברה בגין הפסקת פעילות כאמור, בגין שינויים כאמור או בגין תקלות שיתרחשו עקב או אגב ביצועם.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהיה אחראית אך ורק לנזקים הכספיים אשר יגרמו ללקוח, ככל שייגרמו, בשל רשלנותה או בשל הפרת התחייבויותיה על פי תנאי השימוש, עד לסך הכספי של דמי הטענה בגין השימוש המסוים בשירות שבעניינו מועלית טענה כלפי החברה. החברה לא תהיה אחראית בגין כל נזק נטען לרכוש של הלקוח ו/או מי מטעמו בגין השימוש בשירות וכן לכל נזק ממוני או בלתי ממוני נטען אחר הנוגע לשימוש בשירות לרבות, אובדן הכנסה, מניעת רווח, עוגמת נפש, פגיעה באוטנומיה וכיו”ב.
- מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. כמו כן, במקרים שאינם בשליטת החברה, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
- הלקוח מתחייב בזאת לפצות ולשפות את החברה ואת כל הפועלים בשמה או מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל נזק, הפסד, חבות או הוצאה, לרבות שכ”ט עו”ד והוצאות משפט אשר יגרמו למי מהם כתוצאה מהשימוש באפליקציה או בשירות על ידי הלקוח או למי מטעמו, לרבות בגין כל מעשה או מחדל של הלקוח העומדים בניגוד להוראות תנאי שימוש, ולרבות בגין כל טענה, דרישה או עילת תביעה של צד שלישי הנובעים מכל מעשה או מחדל של הלקוח או מי מטעמו. החברה שומרת לעצמה את הזכות ליטול את ההגנה ואת השליטה הבלעדית בהליך המשפטי בכל עניין כאמור. זכות החברה כאמור לא תפטור את הלקוח מהתחייבויותיו לשיפוי בכל מקרה, והלקוח מתחייב לשתף פעולה באופן מלא עם החברה או מי מטעמה לצורך כך, לרבות על-ידי מסירת מידע וחומרים שברשותו.
- ידוע ללקוח והוא מסכיך לכך, כי החברה רשאית להחליף עמדות הטעינה לצורך תיקונים ו/או ביצוע שדרוגים, בכל עת.
- הלקוח מתחייב שלא להתערב ולא להפריע בכל אופן שהוא, בין בעצמו ובין באמצעות אחרים מטעמו, בבניית תשתיות ו/או ביצוע התקנות ו/או חיבור של עמדות הטעינה לרכבים חשמליים, במשך כל תקופת ההתקשרות.
- הלקוח מצהיר כי ידוע לו שיכול והחברה תשתמש בשירותיה של חברה קבלנית (להלן: "קבלן") אשר תבצע בעבור החברה עבודות חשמל, תשתיות ו/או התקנות ו/או חיבור של עמדות הטעינה.
- הלקוח מאשר שידוע לו כי יתכן ויהיו שיבושים בשימוש בעמדות הטעינה מחמת סיבות ואילוצים אשר אינם קשורים במישרין או בעקיפין בחברה כגון: עבודות חשמל, תשתיות והתקנות, כתוצאה מגורמים שאינם תלויים בחברה או שאין לחברה שליטה עליהם לרבות מפאת הוראות כל חוק, תקנה או צו, מצב מלחמה, מהומות, הפגנות, הפרעות לתנועה בדרכים, פעולות איבה, גיוס מלא או חלקי, שביתות או השבתות כלליות או חלקיות, פגעי טבע ו/או תנאי מזג אויר סוער, ו/או במקרה של מגפה עולמית ו/או התפשטות נגיף במדינות המספקות חומרי/פריטי/אביזרי ו/או בישראל ו/או, בשל צווים ממשלתיים, צווי בית משפט או צווים עירוניים, גילוי בעיות תכנון, מפגעים, תשתיות חשמל ו/או גז, תשתיות מים ו/או ביוב בקרקע ו/או בשל תקלות מוצר ו/או תקלות תקשורת קשורות ליצרן ו/או ייבואן, הפסקות חשמל, בעיות תקשורת ו/או תקשורת אלחוטית או מפאת כל גורם שלא ניתן לחזותו מראש או שאין לחברה שליטה עליו או הנובע מכוח עליון והלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו. החברה לא תשא בעלויות הנובעות מכל מס ו/או שינוי רגולטיבי או חקיקתי הנדרש ע"י הרשות המוסמכת.
- הגבלת שימוש
- השימוש בשירות מוגבל בהתאם להוראות תנאי שימוש אלה. הלקוח אינו רשאי לעשות אחד מאלה ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה:
- שימוש בשירות ו/או באפליקציה שנוגד את הוראות הדין
- שימוש בשירות ו/או באפליקציה שאינו בהתאם להוראות שימוש אלה;
- שימוש מסחרי כלשהו בשירות ו/או באפליקציה
- איסוף ושימוש במידע, תיאורים או מחירים כלשהם הנוגעים לשירות;
- הורדה או העתקה של מידע מהשירות ו/או האפליקציה לטובת גורמים אחרים;
- כל שימוש בכריית נתונים, רובוטים או כלים דומים המשמשים לאיסוף וחילוץ נתונים מהשירות ו/או מהאפליקציה;
- שיחזור, שכפול, העתקה, מכירה, הפצה, שידור, פרסום או ניצול בכל דרך אחרת של כל חומר ומידע הקשורים לשירות ו/או האפליקציה;
- הצגת תכנים מהשירות ו/או האפליקציה ו/או האתר בכל דרך שהיא, באופן המשנה את עיצובם או מחסיר תכנים כלשהם, לרבות פרסומות ותכנים מסחריים;
- שימוש בשמות ובסימנים המסחריים (בין אם רשומים ובין אם לאו) המוצגים בשירות ו/או באפליקציה ו/או באתר;
- יצירת או הפצת וירוסים, תוכנות-עוינות ו/או כל אמצעי אחר אשר עלול לפגוע, להרוס, להפריע, או להגביל את השימוש במערכות מחשב, שרתים, חומרה או תוכנה של החברה או של כל צד שלישי;
- הפצת “דואר זבל” או כל שימוש שנועד להתחקות או להטריד אדם אחר בכל דרך שהיא;
- שימוש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות.
- הפרה של איזה מהאיסורים האמורים לעיל תהווה הפרה יסודית של תנאי השימוש, אשר בגינה החברה תהיה ראשית להגביל או לחסום את השימוש בשירות, בהתאם לשיקול דעתה, וזאת מבלי לגרוע מכל זכות או תרופה העומדות לחברה על פי דין.
- פרטיות
- הלקוח מכיר בכך ומסכים כי החברה עשויה לאסוף נתונים מסוימים ומידע נוסף על הלקוח או מי מטעמו באמצעות האפליקציה. החברה מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באפליקציה, ותפעל על פי הוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות אשר זמינה באפליקציה. הרישום לאפליקציה או עצם השימוש בה מעידים על ההסכמה של הלקוח או מי מטעמו גם לתנאי הפרטיות, אשר הינם חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
- החברה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות סבירים ומקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע ולמנוע כניסה לא מורשית לאתר ולאפליקציה.
- הנתונים שימסור הלקוח יישמרו במאגר המידע שבבעלות החברה אך ורק למשך הזמן הנדרש והסביר למטרות שלשמן הם נאספו, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, או עד שהחברה תקבל בקשה מפורשת למחיקתם, ובכל מקרה, כנדרש לפי דין.
- החברה תנהג בתשדורת, מידע או מלל שהמשתמש ישדר לאתר בדואר אלקטרוני או באופן אחר כמידע לא סודי וללא זכויות קניין, ובהתאם לכך תוכל לעשות בו שימוש לכל מטרה שתמצא לנכון. מובהר בזאת, כי החברה תוכל לעשות שימוש בכל רעיון, ידע או טכניקה הכלולים בכל תשדורת שתשלח על-ידי המשתמש לאתר לכל מטרה שהיא, לרבות, בין השאר, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרים בהם נעשה שימוש בכל רעיון, ידע או טכניקה כאמור. החברה רשאית לאסוף מידע הנוגע לדפוסי השימוש באתר וברשת, ולהשתמש במידע זה לצורך שיפור השירותים באתר, לרבות הפעלתו ותכניו.
- רישום למאגר המידע ומדיניות פרטיות:
- משתמש המעוניין להכניס את פרטיו לצורך קבלת מידע ודיוור מוזמן בשמחה לעשות זאת באמצעות הקישור המתאים באתר. מסירת המידע הנדרש הינה על בסיס וולנטרי. המידע ייכלל במאגר מידע רשום של החברה המיועד לדיוור ישיר באמצעות מדיה אלקטרונית (אינטרנט, דוא"ל, סלולר, פקס, ווטסאפ, אינסטגרם, טרלגרם, פייסבוק, ועוד) .
- החברה מתחייבת שלא למסור את פרטייך לכל גורם שמחוץ לחברה, למעט לצורך אספקת שירותים לחברה או עבורה.
- על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הפרטיות”), כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. מי שעיין במידע שעליו המצוי במאגר המידע של החברה ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לחברה בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם נסרב למלא בקשה זו, עלינו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות הגנת הפרטיות. על סירובה של חברה לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער לפני בית משפט השלום באופן ובדרך שנקבעו בתקנות הגנת הפרטיות.
- אם הכנסת את פרטייך לצורך קבלת מידע ודיוור, כי אז זכותך על-פי חוק הגנת הפרטיות לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע. במקרה זה נמחק רק את המידע הדרוש לנו כדי לפנות אליך בדיוור ישיר כאמור לעיל.
- מידע הדרוש לנו לניהול עסקינו ובכלל זה, בין היתר, תיעוד פעולות שביצעת באתר – יוסיף להישמר בידנו על-פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות אליך. אם בתוך 30 יום לא תקבל הודעה כי המידע שנתבקשנו למחוק אכן נמחק על-פי מדיניות זו, תהיה זכאי לפנות לבית משפט השלום באופן הקבוע בתקנות שמכוח חוק הגנת הפרטיות, כדי שיורה לנו לפעול כאמור.
- אנו רשאים לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות. במקרה בו יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תתבקש לאשר מחדש את הסכמתך למדיניות פרטיות זו.
- בעלות וקניין רוחני
- השימוש בשירות אינו מעביר ללקוח או מי מטעמו כל זיקה קניינית בשירות ו/או בעמדות הטעינה, אלא אך ורק זכות שימוש מוגבלת וברת-ביטול, בהתאם להוראות המפורטות בתנאי השימוש. הזכויות המוענקות מכוח תנאי השימוש הן אך ורק אלה המצוינות במפורש במסמך זה, וכל זכות או רישיון אחרים אינם מוענקים לך, בין אם במשתמע או בכל דרך אחרת. “זכויות קניין רוחני” כמשמען, בכל רחבי העולם ולרבות (א) פטנטים, בקשות לאישור פטנט וזכויות פטנט; (ב) סימני מסחר, סימני שירות, סמלילים (לוגואים), שמות מסחריים, חוזי מוצר (trade dress) וזכויות מוניטין; (ג) זכויות הקשורות ביצירות מקור, מדגמים וצילומים, לרבות זכויות יוצרים, בקשות לרישום זכויות יוצרים, מגבלות על זכויות יוצרים, זכויות בטופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים (mask work), יישומי טופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים ורישומים של טופוגרפית עיצוב מעגלים משולבים; (ד) זכויות הקשורות להגנה על סודות מסחריים ומידע סודי; (ה) זכויות הקשורות בדרך של היקש מן הזכויות הקבועות בתנאים אלו וכל זכות קניינית מוגנת אחרת הקשורה בקניין בלתי מוחשי; ו-(ו) פיצול, המשך, חידוש, הנפקה מחודשת או הארכה של האמור לעיל (לפי העניין), בין אם כאלו הקיימים כעת או כאלו אשר יוגשו, יופקו או יושגו מעתה ואילך.
- כלל הסימנים המופיעים באפליקציה ו/או באתר ו/או בעמדות הטעינה כסימנים מסחריים של החברה, לרבות המילה “2chrg” או “2צ'רג' ” (בכל צורה ואופן פונטיים, כתובים או משולבים מילה וגרפיקה, גרפיים או באותות אחרים), הינם סימנים מסחריים רשומים של החברה ו/או חברות הבת שלה ו/או חברות קשורות. גרפיקה, סמלים, כותרות עמודים, צלמיות לחצנים, קובצי סקריפט ושמות שירותים הם סמלים מסחריים או תדמית מסחרית של החברה ו/או חברות הבת שלה.
- אין להשתמש בסמלים המסחריים ובתדמית המסחרית של החברה בקשר לכל מוצר או שירות שאיננו של החברה, לרבות באופן אשר יכול ויגרום לבלבול בקרב הלקוחות והצרכנים, או בכל אופן שימעיט או יעורר חוסר אמון בחברה. כל הסימנים המסחריים שאינם בבעלותה של החברה או של חברות הבת ו/או חברות קשורות שלה אשר מופיעים באפליקציה ו/או באתר ו/או בעמדות הטעינה הם הקניין של בעליהם המתאימים, אשר עשויים להיות או שלא להיות מסונפים עם, בקשר עם, או ממומנים על ידי החברה או חברות הבת ו/או חברות קשורות שלה ונאסר על הלקוח או מי מטעמו לעשות בהם שימוש.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר מהאפליקציה תכנים אשר לטענת צדדים שלישיים מפרים את זכויות הקניין הרוחני שלהם או זכויות אחרות. אם לקוח סבור כי תוכן מסוים המופיע באפליקציה מפר את זכויות הקניין הרוחני שלו, או של צד שלישי, או מפר הוראה אחרת של תנאי השימוש, הלקוח מתבקש לפנות למוקד שירות הלקוחות ולציין את הפרטים הבאים: (א) פרטים מלאים ופרטי ההתקשרות (שם מלא, כתובת, טלפון, דואר אלקטרוני); (ב) זיהוי מדויק של התוכן שלטענת הלקוח מפר זכויות והסבר מפורט כיצד הוא מפר זכויות; ו- (ג) הצהרה חתומה של הלקוח, כי למיטב ידיעתו המידע שנמסר על ידו מלא ונכון.
- מדיניות ביטול
- ביטול עסקה יעשה בהתאם לתנאי העסקה אותה מבקשים לבטל ובכפוף להוראות כל דין הנוגעות לביטול עסקה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א–1981 והתקנות שהותקנו מכוחו. במידה ובוטלה עסקה על-ידי הלקוח, בהתאם להוראות הדין ותנאי השימוש, תזכה החברה את כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה וככל שבוצעה השיחה בעל פה ימסור הלקוח את פרטי כרטיס האשראי.
- מבלי לגרוע מהאמור, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה החברה רשאית, מבלי שהדבר יתפרש כנטילת אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מיתר הוראות תנאי השימוש, לבטל את העסקה (כולה או חלקה) ו/או לזכות את הלקוח בגינה או לבטל את חיוב כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה: (א) במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באפליקציה לגבי המוצר ו/או השירות, לרבות מחיר הפריט או תיאורו על בסיסם נערכה העסקה; (ב) במקרה של השבתה או תקלה בפעילותה התקינה של האפליקציה עקב “כוח עליון”, ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשוב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותה התקינה של האפליקציה או את אספקת השירות ו/או המוצרים; ו- (ג) במקרה בו לא עמד הלקוח בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין השירות ו/או המוצר שרכש ו/או בכל מקרה בו מסר הלקוח פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על-ידי חברת כרטיסי האשראי. התקשרות שבוטלה כאמור לא תזכה את הלקוח בכל סעד שהוא ולא יהיו ללקוח כל טענות כנגד החברה בשל כך.
- הלקוח רשאי בכל עת לפנות אל החברה באמצעות משלוח הודעה באפליקציה, בבקשה כי תחסום את ההרשאות לחיוב כרטיס האשראי באפליקציה, הן כתוצאה מאובדן פרטי הזיהוי האישי והן מכל סיבה אחרת.
- אין בהודעה מטעם הלקוח על ביטול העסקה ו/או התנתקות מהשירות ו/או מחיקת האפליקציה כדי לגרוע מחובתו של הלקוח לשלם לחברה בגין השימוש בשירות עד למועד הביטול/ההתנתקות ו/או המחיקה כאמור
- ללקוח אין זכות ביטול בגין חיוב עבור דמי הטענה לשימוש בשירות.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, לקוח הסבור כי חשבונו חויב שלא כדין, יפנה לחברה עד שלושים ימים ממועד החיוב באחת מהדרכים הבאות: למוקד שירות הלקוחות במספר טלפון 7374789880 בדואר אלקטרוני: [email protected] ; בדף ייעודי באתר;
- בפנייה הלקוח יכלול את פרטי החיוב מושא הפנייה וכן שם הלקוח, מס’ תעודת הזהות או הח.פ. של הלקוח וארבע הספרות האחרונות של אמצעי התשלום. ללא מסירת כל הפרטים האמורים לא יהיה באפשרות החברה לברר את פניית הלקוח
- החברה תברר את פניית הלקוח בתוך עשרה ימי עסקים. ככל שתמצא החברה בתום הליך הבירור כי אכן בוצע חיוב שלא כדין של הלקוח, היא תפעל באופן הבא:
- אם מדובר בחיוב שלא כדין בסך של 100 ש”ח ומעלה, החברה תשיב סכום זה ללקוח, בתוספת הצמדה וריבית לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ”א-1961, מיום הגבייה ובתוספת תשלום בשל הוצאות הצרכן בסכום הקבוע לעניין זה בחוק הגנת הצרכן, 1981 התשמ”א (“סכום ההחזר“) בתוך ארבעה ימי עסקים ממועד תום הליך הבירור. אם מדובר בחיוב שלא כדין הנמוך מסך של 100 ש”ח, החברה תזכה את חשבון הלקוח בסכום ההחזר בתוך 30 ימים.
- החברה תודיע בכתב ללקוח על ממצאי הליך הבירור בתוך 21 ימי עסקים ממועד הפנייה.
- החזרת עמדת טעינה עד 14 ימי עסקים ובתנאי שהוחזר באריזתו המקורית עם כל חלקיו ושלא נעשה בו שימוש. דמי ביטול של 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם + עמלת ביטול של חברות האשראי ו/או משלוח חזרה ככל שידרש.
- שונות
- החברה תהיה רשאית להעביר ו/או להמחות, בכל עת, את זכויותיה וחובותיה כלפי הלקוח לצד שלישי, ללא הסכמת הלקוח.
- העדר אכיפה או אי-מימוש זכות או הוראה כלשהן הכלולה בתנאי השימוש על ידי החברה לא יהוו ויתור על זכות או הוראה כאמור. כל ויתור על כל הוראה מתנאי שימוש אלו יקבל תוקף רק אם ייערך בכתב וייחתם על ידי החברה.
- אם הוראה כלשהי מתנאי השימוש תוכרז כבלתי חוקית, בטלה, או בלתי ניתנת לאכיפה, מכל סיבה שהיא, אזי הוראה זו תוגבל או תוסר מתנאי השימוש במידה המינימלית הנחוצה ולא תהיה לכך השפעה על תוקפן של יתר ההוראות הנותרות ועל היכולת לאוכפן.
- תנאי השימוש יוצגו כל העת על ידי החברה באפליקציה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לשנות, למחוק או להוסיף תנאים לתנאי שימוש אלו בכל עת וללא מתן הודעה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. תנאי השימוש המתוקנים יפורסמו באתר מיד עם תיקונם.
- על פרשנות ואכיפת תנאי השימוש או על כל פעולה או סכסוך הנובע מהם, יחולו דיני מדינת ישראל ולבית המשפט המוסמך במחוז חיפה תהיה סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל מקרה של סכסוך או מחלוקת בין החברה לבין הלקוח בקשר עם תנאי השימוש באתר זה.
- החברה מאחלת לכם גלישה נעימה ושימוש מהנה באתר.
- במידה ונתקלתם במידע שגוי/בלתי מעודכן, נא לפנות לכתובת [email protected]